Współpraca online

Od stycznia 2017 roku oferuję również różnorakie formy współpracy online. Jest to odpowiedź na liczne zapytania o taki rodzaj opieki trenerskiej i dietetycznej.

Rodzaje współpracy

  1. Plan dietetyczny – 150 zł

Oferuję indywidualnie rozpisany plan dietetyczny – 5 całodziennych jadłospisów opartych o produkty, które lubisz i o te, które pojawią się w diecie po mojej sugestii 🙂 Posiłki ułożone są w taki sposób, żebyś w weekendy miała możliwość samodzielnego ich zestawiania w jadłospis o zadanej kaloryczności. Uwaga – rozpiska oparta jest o możliwie najwyższą kaloryczność, która pozwoli na ubytek masy ciała. Oznacza to, że jeśli po tygodniu podążania za wytycznymi ode mnie nie widzisz efektów, dopiero wtedy zmniejszamy kaloryczność – to wszystko dla dobra Twojego metabolizmu. Nie układam diet opartych na jednym jadłospisie i kilku produktach. Dieta jest różnorodna i dopasowana do Ciebie. Nie korzystam z szablonów.

Cena obejmuje: konsultację poprzedzającą ułożenie jadłospisu, 5 jadłospisów dziennych oraz jedną korektę (jeśli nie następuje ubytek wagi, a Ty nie masz sobie nic do zarzucenia 😉 ).

Jadłospis wysyłam w przeciągu 3 dni od zaksięgowania wpłaty na koncie.

2. Plan treningowy

  • dla osób początkujących (na warunki domowe/na siłownię) – 70 zł
  • dla osób zaawansowanych (na warunki domowe/siłownię) – 100 zł

Przed rozpisaniem planu treningowego muszę zobaczyć, jak radzisz sobie w podstawowych ćwiczeniach: przysiad, pompka, wykrok, martwy ciąg, itp. Bądź przygotowana na to, że będę chciała zobaczyć filmiki w celu kontroli techniki. Nie chcę, żeby stała Ci się krzywda. Będę także potrzebować zdjęć sylwetki w bieliźnie sportowej w pozycji neutralnej: przód, tył, bok. Ważne – boso, zdjęcie powinno obejmować stopy. Nie może być to selfie do lustra, ponieważ nie jest to neutralna pozycja ciała.

Cena zawiera: konsultację, plan treningowy – ilość dni treningowych, priorytet – ustalane indywidualnie.

3. Pełna opieka dietetyczna i treningowa – opcja rozszerzona/1 miesiąc – 300 zł

Tę propozycję kieruję do kobiet, które potrzebują kompleksowego podejścia oraz monitoringu efektów. Obejmuje ona indywidualny jadłospis, plan treningowy oraz 4 konsultacje oparte na raportach, które składa podopieczna. Jak to wygląda w praktyce?

  • konsultacja – na podstawie szczegółowej ankiety oraz otrzymanych informacji (szczegóły poniżej) układam jadłospis na 5 dni. Jest ułożony w taki sposób, że daje możliwość samodzielnego zestawienia posiłków w weekend przy zachowaniu określonego rozkładu makroskładników i kaloryczności.
  • na podstawie przesłanych zdjęć, filmików oraz konsultacji układam plan treningowy
  • podopieczna zakłada prywatne konto Instagram tylko na potrzeby współpracy; w galerii będą pojawiać się filmy pokazujące technikę wykonywania ćwiczeń, zdjęcia sylwetki, zdjęcia posiłków, dzięki czemu mam do nich łatwy dostęp bez konieczności otwierania poczty
  • podopieczna zakłada konto Snapchat tylko na potrzeby współpracy – możliwość zadawania pytań
  • podopieczna tworzy tabelkę Excel, w której notuje pomiary masy i obwodów ciała; pomiarów masy ciała i obwodów dokonujemy raz w tygodniu, najlepiej po przespanej nocy i odpoczynku, rano na czczo, z zaznaczeniem dnia cyklu miesiączkowego. Mierzymy obwody obu łydek, ud w najszerszym miejscu, bioder w najszerszym miejscu, brzucha na wysokości pępka, talii w najwęższym miejscu, biustu w najszerszym miejscu ( w miękkim sportowym staniku)
  • podopieczna tworzy dokument tekstowy, w którym czytelnie wpisuje postępy treningowe (ciężar, ilość powtórzeń, czas wykonania obwodu, itp.), żebym mogła sprawdzić progresję
  • na adres dedykowany tylko podopiecznym online wysyła raport tygodniowy, który ja analizuję, odpowiadam wtedy na wszystkie pytania i wdrażamy niezbędne zmiany 🙂

Chcę, żeby nasza współpraca dała Ci poczucie pełnej opieki i wsparcia, dlatego wpadłam na pomysł alternatywnego wykorzystania aplikacji społecznościowych tylko na potrzeby naszej drogi do Twojego celu 🙂 Poproszę Cię zatem o utworzenie prywatnego konta Instagram, nazwanego Twoim imieniem i nazwiskiem, oraz konta w aplikacji Snapchat. Proszę Cię o codzienne relacje z treningów i odżywiania poprzez Instagram – zdjęcia sylwetki, selfie po treningu, fotki posiłków czy filmów pokazujących technikę ćwiczeń (gdy Cię o to poproszę – np. by skontrolować technikę w ostatniej serii danego ćwiczenia z ciężarem lub by sprawdzić, czy jest on prawidłowo dobrany, czyli ciężki na tyle, żebyś prawidłowo wykonała każde powtórzenie, ale zarazem wykonała je z trudem). Poza tym – po prostu chcę Cię trochę poznać. Nie chcę, żebyś była dla mnie tylko adresem e-mail. Nie chcę też, żebym po każdym zadanym przez Ciebie pytaniu musiała zagłębiać się w konwersację z poczty, żeby skojarzyć, kim jesteś i na jakim jesteś etapie. Codziennie będę Cię dopingować w komentarzach, a na zakończenie współpracy Tobie zostanie pamiątka – być może to konto będziesz chciała odsłonić potem dla publicznych obserwatorów? 🙂

Wybrałam Snapchat jako narzędzie do zadawania pytań. Dzięki temu również przestaniesz być dla mnie anonimowa, a ja może będę mogła przesłać Ci kawałek motywacji lub fajny przepis, a w kiepski dzień poprawić humor? 🙂

Niezbędne przed podjęciem współpracy:

  • zdjęcia sylwetki (opisane powyżej)
  • jadłospis z ostatnich 5 dni wpisany w dziennik potreningu.pl lub ilewazy.pl – zrzuty ekranu
  • aktualne badania krwi: morfologia, trójglicerydy, cholesterol + badania hormonów tarczycy
  • opis całej przeszłości dietetycznej i treningowej
  • szczegółowo wypełniona ankieta klik

4. Pełna opieka dietetyczna i treningowa – wersja podstawowa/1 miesiąc – 200 zł

Ta forma współpracy nie uwzględnia jadłospisu ułożonego przeze mnie. Opieka dietetyczna polega na moich wytycznych dot. doboru produktów, kaloryczności oraz rozkładu makroskładników (w obrębie tych elementów prowadzam zmiany, nadzoruję) oraz kontroli jadłospisów wysyłanych przez podopieczną w celu sprawdzenia. Podopieczna, tak jak w powyższej ofercie, otrzymuje indywidualny plan treningowy. Forma opieki oraz kontaktu jest taka sama jak w ofercie przedstawionej powyżej.

Formy i zasady kontaktu:

Pracuję jako trener osobisty w studio treningu personalnego w centrum Łodzi od poniedziałku do piątku, czasem w soboty. Ponadto jestem studentką studiów zaocznych. Charakter mojej pracy nie pozwala na nieograniczony kontakt z podopiecznym online, dlatego proszę o wyrozumiałość 🙂 Na maile, zapytania związane ze współpracą odpowiadam raz w tygodniu – w piątek. Wtedy przy kawie mogę spokojnie usiąść, przejrzeć wiadomość od Ciebie oraz nasze materiały, przeanalizować problem i faktycznie skupić się na Tobie. Do każdego podopiecznego podchodzę indywidualnie i poświęcam mu czas, również pozostając w szybkim kontakcie via Instagram czy Snapchat.

Z uwagi na to, że dbam o standard współpracy, ilość miejsc jest mocno ograniczona tak, abym przy codziennych obowiązkach mogła poświęcić Tobie tyle czasu, ile bym chciała, żebyś osiągnęła swój cel. Podane ceny zawierają podatek VAT.

Kontakt:

tel. 535 401 222

okuniewska.marta@o2.pl