Trenuj ze mną w Łodzi

Oferuję współpracę treningową i dietetyczną w Łodzi, w studio treningu personalnego One On One przy ulicy Lipowej 60/62. Nie prowadzę treningów w innych siłowniach, współpraca ze mną jest możliwa jedynie w tym klubie.

Ceny:

  • pojedynczy trening personalny, 1 h, to 100 zł

Jest to rozwiązanie dla osoby, która oczekuje pojedynczej porady treningowej i planu treningowego czy też konsultacji dietetycznej. W cenie znajduje się również pomiar analizatorem składu ciała.

  • pakiet 4 treningów personalnych płatnych z góry, 4 h, to 280 zł (jest to koszt całkowity dla posiadaczy kart Benefit lub OK System, w przypadku osób nie posiadających wymienionych wyżej kart, do kosztu treningów należy doliczyć karnet na wejścia do studio: 4 wejścia = 60 zł, koszt całkowity to zatem 340 zł)

Jest to rozwiązanie dla osoby, która regularnie podejmuje samodzielną aktywność fizyczną, a trening personalny traktuje np.  jako uzupełnienie swojej wiodącej dyscypliny.

  • pakiet 8 treningów personalnych płatnych z góry, 8 h, to 480 zł (jest to koszt całkowity dla posiadaczy kart Benefit lub OK System, w przypadku osób nie posiadających tych kart, do kosztu treningów należy doliczyć karnet na wejścia do studio: 8 wejść = 110 zł, koszt całkowity to zatem 590 zł)

Jest to rozwiązanie optymalne dla osoby, która spodziewa się konkretnych efektów współpracy, takich jak np. redukcja masy ciała czy poprawa ogólnej sprawności fizycznej. Przeciętny czas realizacji założonego planu to 3 miesiące, przy zachowaniu regularności spotkań oraz dbaniu o higienę odżywiania. 8 treningów miesięcznie to najczęściej wybierany rodzaj współpracy przez moich klientów.

 

Co powinnaś wiedzieć, zanim podejmiesz ze mną współpracę i jesteś nastawiona na konkretne rezultaty? Oto moje warunki:

 

  • oczekuję systematyczności

Z doświadczenia wiem, że systematyczność to podstawa i jej będę wymagać. Najlepsze efekty osiągają osoby, które nie rezygnują z treningów i ich nie przekładają. Pomijając różne wypadki losowe, pilnowanie dwóch sesji treningowych w tygodniu jest absolutną podstawą. 8 godzin treningu w skali miesiąca nie stanowi ogromnego wyrzeczenia, warto więc zadbać o regularność, zwłaszcza, jeśli jesteś osobą początkującą, która dopiero buduje kondycję i zdrowe nawyki. Wymagam systematyczności, gdyż tylko ona, w komplecie z zaangażowaniem, jest w stanie zagwarantować widoczne rezultaty.

  • oczekuję wewnętrznej motywacji

Tak, to, że to trener motywuje do działania to mit 🙂 Jeśli nie posiadasz w sobie wewnętrznej motywacji do zmian, mimo najszczerszych starań nie będę w stanie do niczego Cię zmusić. Gdy jesteś na sali, o dopingowanie do wysiłku dbam ja, ale nie wyjdę przecież z pracy i nie przyprowadzę Cię na trening, prawda? Patrz: punkt pierwszy!

  • oczekuję utrzymywania higieny żywieniowej

Jeśli zajdzie taka potrzeba, dostaniesz ode mnie plan żywieniowy, jeśli nie będzie to niezbędne – wyposażę Cię w szereg wskazówek i wytycznych co do tego, jak jadłospis planować samodzielnie. W cuda nie wierzę, i Ty też przestań – jeśli będziesz zajadać się słodyczami i lądować co piątek w pubie, nie oczekuj spektakularnych zmian! Dieta nie musi być udręką, ale minimum pracy trzeba włożyć również w ten aspekt pracy nad sylwetką i zdrowiem.

  • oczekuję punktualności

W tej kwestii jestem bardzo surowa. Jestem punktualna i zawsze przygotowana do zajęć, więc tego samego oczekuję od Ciebie. Jeśli zdarzy Ci się spóźnić na trening, niestety nie przedłużę Ci go, bo najprawdopodobniej będę się już musiała zająć kolejnym klientem, natomiast dostaniesz „pracę domową” do wykonania samodzielnie, a ja będę zerkać.

  • oczekuję szacunku w kwestii odwoływania treningów

Bez konsekwencji trening można odwołać na 24 h przed zajęciami. Trening odwołany na mniej niż doba przed rozpoczęciem zajęć jest treningiem płatnym. Doba ma 24 godziny, a klienci bardzo ograniczoną dyspozycyjność, która zazwyczaj opiera sie o godziny wczesnoporanne lub popołudniowe i wieczorne. Odwołanie treningu w dzień zajęć pozostawia mnie bez możliwości reakcji i ogranicza możliwość umówienia się na dogodną godzinę innym podopiecznym. Pod układany grafik w pracy układam pozostałe obowiązki, takie jak praktyki studenckie czy naukę i każda zmiana bardzo zaburza mój ciężko wypracowany plan dnia 🙂 Nie martw się jednak – Twoje pieniądze nie przepadną! Trening możesz odrobić w dowolnym terminie o dowolnej godzinie, podczas gdy będę w studio -otrzymasz instrukcję z planem treningowym na dany dzień, a ja będę zerkać na to, czy wykonujesz ćwiczenia poprawnie i z odpowiednim zaangażowaniem.